تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

3

امام جمعه ارومیه: اغتشاشات را اراذل و اوباش هدایت می‌کردند

  • کد خبر : 1958
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸
امام جمعه ارومیه: اغتشاشات را اراذل و اوباش هدایت می‌کردند

آذربایجان‌فردا – نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمن از اغتشاشات اخیر در ایرات تمام قد حمایت کرد، گفت: لیدری و هدایت اغتشاشات را عده‌ای اراذل و اوباش برعهده داشتند.

آذربایجان‌فردا – نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمن از اغتشاشات اخیر در ایران تمام قد حمایت کرد، گفت: لیدری و هدایت اغتشاشات را عده‌ای اراذل و اوباش برعهده داشتند.

به گزارش سرویس اجتماعی آذربایجان‌فردا به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه دشمنان با تمام توان خود از اغتشاشات ایران پشتیبانی کردند، افزود: اغتشاشات با خواست خدا و هوشیاری مردم خنثی شد و دشمنان ناکام ماندند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: نیروی نظامی با اقتدار و هوشمندی تمام توانست با دفاع از امنیت کشور، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کند.

وی با اشاره به اینکه بین اغتشاش و اعتراض تفاوت عیانی وجود دارد، گفت: نام حوادث تلخ اخیر را نمی‌توان اعتراض گذاشت چرا که اعتراض اصول خاصی دارد که رعایت نشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با قدردانی از مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه اضافه کرد: مردم ایران وضعیت موجود را درک کرده و با حضور گسترده نشان دادند که پایبند آرمان‌های انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از جمهوریت نظام اسلامی وحشت زده است، اظهار کرد: آنان در طول تاریخ از موقعیت جغرافیایی و دارایی‌های ایران در هراس بودند و امروز نیز تمامی تلاش خود را برای ضربه زدن به کشورمان به کار گرفته‌اند.

دشمن ناچار به ایجاد اغتشاش در ایران بود

وی با بیان اینکه دشمن ناچار به ایجاد اغتشاش در ایران بود، افزود: دشمنان پس از شکست در تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران و ناتوانی در به کرسی نشاندن حرف شان در برجام، ناچار به دامن زدن به اغتشاشات شدند.

امام جمعه ارومیه هدف اصلی اغتشاشات را انحراف دولت از مسیر خدمت رسانی عنوان کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال ایجاد اضطراب در مسوولان برای انحراف مسیر بودند.

کسانی که به سرود ملی بها ندهند، نماینده ایران در عرصه بین المللی نیستند

وی با تاکید بر اینکه احترام به پرچم و سرود ملی ضروری است، گفت: کسانی که احترامی به پرچم و سرود ملی قائل نیستند نباید نمایندگان جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: چگونه می‌شود که با امکانات کشور پله‌های ترقی را طی می‌کنند و بعدا اینگونه به بی احترامی دامن می‌زنند؟ اگر کسی به هویت ملی و دینی بی احترامی می‌کند نباید مورد حمایت مسوولان قرار گیرد.

وی افزود: تاکید می‌کنم که مماشات با این افراد به هیچ وجه قابل قبول نیست چرا که برای حفظ این پرچم هزاران شهید تقدیم شده است و باید با هنجارشکنان قاطعانه برخورد کرد.

دشمن ۴۰ سال است که شعار می‌دهد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دشمن توانایی مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد، گفت: دشمنان ۴۰ سال است که فقط شعار می‌دهند و رجز خوانی آنان پوچی بیش نیست.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار احمدی مقدم، اظهار کرد: سردارانی همچون احمدی مقدم و سلیمانی سبب اقتدار نظام ایران و امنیت در کشور شدند که باید اقدامات آنان را پاسداشت.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به اهمیت دین اسلام به کتاب و کتاب خوانی، تاکید کرد: دین اسلام به علم اندوزی بهای ویژه‌ای داده که باید در نظام اسلامی نیز سرمشق مسوولان امر قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه احساس بر این است که کتابخوانی در جامعه کم رنگ شده که در این بین خانواده، دانشگاه و آموزش و پرورش برای جبران آن وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=1958

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر