تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

3

مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در آذربایجان غربی لازم الاجرا است

  • کد خبر : 2021
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در آذربایجان غربی لازم الاجرا است
ارومیه -آذربایجان فردا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مصوباتی که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برای بهبود وضعیت واحدهای تولیدی و کمک به آنها به تصویب می‌رسد، لازم الاجرا است.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا، جواد کرمی روز یکشنبه در بازدید از ۲ واحد تولیدی صنایع غذایی در شهر ارومیه که در قالب یکشنبه‌های تولید برگزار شد، افزود: در راستای اجرایی شدن این مصوبات و کمک برای بهبود وضعیت یا رفع مشکل واحدهای تولیدی، بانک ها و نهادهای مسوول موظف به اجرای تصویب نامه‌های ابلاغی هستند و باید این امر را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: البته در صورت وجود اختلاف نظر بین واحد تولیدی و بانک های عامل، قانونگذار راهکارهای قانونی را برای رفع این اختلافات در نظر گرفته و باید در هیات خبرگان بانکی این امر تصمیم گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر نیز کمیته پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی راه اندازی شده و این روند با جزییات مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

کرمی با اشاره به بازدید از واحد تولیدی آفتاب ارومیه که در سال‌های گذشته با مشکلاتی مواجه شده، گفت: امیدواریم با همراهی بانک‌ها و نهادهای مسوول، این مشکلات برطرف شده و شاهد فعالیت ۱۰۰ درصدی این واحد و اشتغال قابل توجه در آن باشیم.

وی افزود: احیای واحدهای راکد و نیمه فعال و همچنین کمک به توسعه واحدهای موفق از جمله مهمترین برنامه‌های مدیریت ارشد آذربایجان غربی در حدود یکسال گذشته بوده که در این مسیر، ۴۵ یکشنبه حمایت از تولید با حضور در بنگاه‌های اقتصادی به انجام رسیده است.

کرمی در یکشنبه‌های تولید این هفته همچنین از کارخانه تولیدی آفتاب آذربایجان غربی که سیب زمینی نیمه آماده را تولید و روانه بازار می‌کند، بازدید کرد؛ این واحد خواستار کمک برای توسعه واحد تولیدی خود شد.

شرکت آفتاب ارومیه نیز در حوزه تولید محصولات لبنی و آبمیوه فعالیت دارد.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2021

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر