تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

3

امام جمعه ارومیه :ایستادگی رمزپیروزی ملت ایران در برابر استکبار است

  • کد خبر : 1786
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
امام جمعه ارومیه :ایستادگی رمزپیروزی ملت ایران در برابر استکبار است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان رمز پیروزی ملت ایران بویژه در برابر استکبار و ایادی آن است.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا:حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبههای نماز جمعه این هفته ارومیه در جمع نمازگزاران افزود: مساله مقاومت و عدم سازش با سلطه گران و استکبار در کل جهان شکل گرفته و ایران اسلامی در ابن میان نقش مهمی دارد.
به گفته نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، دشمنی آمریکا با ملت ایران ریشه دیرینه دارد و به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و کودتای ۲۸ مرداد بر می‌گردد آن زمان که صنعت نفت ایران ملی شد.
امام جمعه ارومیه با بیان به اینکه باید شعار مرگ برای دشمن داد، اظهار کرد: برخی‌ها مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستند در حالیکه فرموده خود خداوند در قرآن است که برای دشمن باید مرگ خواست نه حیات.
وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در آستانه ۱۳ آبان ادامه داد: آمریکا خود را حامی ملت ایران نشان می‌دهد در حالیکه ۴۳ سال است تمام مصیبت‌های ما از سوی آمریکاست از حمایت گروه‌های تجزیه طلب گرفته تا حمایت از منافقان کوردل، ترورها، صدام ملعون و جنگ تحمیلی  و ده‌ها توطئه و اغتشاشات اخیر که همه شاهد آن هستند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه آمریکا حامی اصلی اغتشاش گران در داخل کشور است، گفت: این افراد فوت یک فرد به مرگ طبیعی را بزرگ نمایی می‌کنند ولی درباره شهادت چندین زایر در حرم امن شاهچراغ که با اسلحه داعشی ها کشته شدند حتی یک اطلاعیه هم ندادند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه اضمحلال امریکا نزدیک است، افزود: شکست آمریکا بعد از ۲۰ سال حضور در افعانستان و تقدیم این کشور به طالبان موضوعی است که نمی توان از آن چشم پوشید.
وی با بیان اینکه برخی‌ها به رغم مشاهده ضعف آمریکا باز فریب ایادی آن را می‌خورند، اضافه کرد: اینها برای نابودی انسان به قول خداوند در قران کریم به هر اقدامی دست می‌زنند.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی ادامه داد: حمایت استکبار از اغتشاشگران نشانه عمق دشمنی و غضب آنان نسبت به جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه انزوای امریکا در حال رخ دادن است، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و در این عرصه انتقال قدرت از غرب به آسیا دور از انتظار نخواهد بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یادآور شد: فاتحه امریکا را باید خواند چرا که در نظم نوین جهانی جابجایی قدرت شکل می‌گیرد و باید جایگاه والای ایران را در این دوره مشاهده کرد.
وی با انتقاد از مسوولان به خاطر عدم توجه به مطالبات رهبر انقلاب در زمینه تبیین زوایای جاسوسی آمریکا و نشر مستندات در ایران گفت: رهبر معظم انقلاب بارها خواهان انتشار این اسناد جاسوسی و تبیین آن در جامعه و درج در کتاب‌های درسی شدند ولی تاکنون به این موارد عمل نشده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب چندین بار از کمبودها صحبت کردند و مطالباتی نیز داشتند ولی هنوز به این موارد جامه عمل نپوشیده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به خط ریلی شمال به جنوب نیز یادآور شد: به رغم تاکید رهبری این مطالبه محقق نشد و مسوولان قبلی به این خواسته مهم مردم منطقه عمل نکردند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=1786

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر