تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

5

آغاز نخستین جشنواره رسانه‌ای با عنوان “شهرنگار” در ارومیه

  • کد خبر : 574
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
آغاز نخستین جشنواره رسانه‌ای با عنوان “شهرنگار” در ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی آذربایجان‌فردا به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، اسکندر حیدری اظهار داشت: با دستور شهردار ارومیه، “شهرنگار” پذیرای همه تولیدات محتوایی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوعات عنوان شده در فراخوان بوده و دعوت می‌کنیم همه فعالین این عرصه، با ارسال آثار خود، در این رویداد مهم مشارکت کنند.

سرپرست اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه از آغاز به کار دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای با عنوان “شهرنگار” خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی آذربایجان‌فردا به نقل از ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، اسکندر حیدری اظهار داشت: با دستور شهردار ارومیه، “شهرنگار” پذیرای همه تولیدات محتوایی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای با موضوعات عنوان شده در فراخوان بوده و دعوت می‌کنیم همه فعالین این عرصه، با ارسال آثار خود، در این رویداد مهم مشارکت کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در بیست و نهمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهر های ایران، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ارومیه به عنوان رئیس کارگروه رسانه کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل کلانشهرهای کشور تعیین شده است، و در همین راستا اهتمام جدی به تولید محتواهای رسانه‌ای در راستای اهداف مدیریت شهری و بهره‌گیری از توان فکری اصحاب رسانه و خرد جمعی برای نیل به این اهداف، در دستور کار این مدیریت قرار گرفته و  نخستین جشنواره “شهرنگار” طراحی و به مرحله عملیاتی رسیده است.

حیدری با اشاره به اینکه تلاش شده است همه گروههای اجتماعی دغدغه‌مند در این جشنواره مشارکت داشته باشند خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره در ۲ بخش تخصصی، مختص رسانه‌نگاران و خبرنگاران و نیز بخش عمومی، مختص کلیه شهروندان، موضوعات و قالبهایی تعیین کرده که سطح دربرگیری را گسترده کرده و عموم علاقمندان به مباحث شهری به ویژه فعالان رسانه‌ای در این رویداد رسانه‌ای مشارکت خواهند داشت.

رییس نخستین جشنواره شهرنگار همچنین از حضور اساتید و متخصصان حوزه رسانه و ارتباطات کلانشهر ارومیه در ترکیب هیات داوران به عنوان یک امتیاز برای کیفی سازی سطح جشنواره برشمرد و ابراز امیدواری کرد ساختار قوی و حرفه‌ای شهرنگار، انگیزه تولیدات خوب و باکیفیت را بالا ببرد.

به گفته حیدری، دبیرخانه جشنواره شهرنگار دائمی بوده و تلاش خواهد شد هر سه ماه یک‌بار، به صورت فصلی، این رویداد فرهنگی- رسانه‌ای در مرکز استان برگزار شود.

وی گفت: هدف مدیریت شهری این است که محتواهای تولیدی اصحاب رسانه به ترمیم نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری منجر شود.

حیدری تاکید کرد: آثار هنری فاخر که مورد تایید هیات داوران باشند، خریداری شده و در فضاهای تبلیغاتی محیطی شهر و یا رسانه‌های جمعی به نمایش در خواهند آمد.

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره رسانه‌ای شهرنگار ارومیه از 15 بهمن لغایت 15 اسفند تعیین شده است.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر