تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

3

۸۸۱ فقره تسهیلات اشتغالزایی در اشنویه پرداخت شد

  • کد خبر : 2155
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
۸۸۱ فقره تسهیلات اشتغالزایی در اشنویه پرداخت شد
ارومیه -آذربایجان فردا- فرماندار اشنویه گفت: امسال با هدف ایجاد اشتغال پایدار با همکاری بانک‌های عامل ۸۸۱ فقره تسهیلات اشتغالزایی با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در حوزه‌های مختلف در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا،سید علی ترابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) با ۳۱۰ فقره، ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهزیستی، صنعت، معدن و تجارت، اداره کار معرفی و از سوی بانک عامل به آنها پرداخت شده است.
وی ادامه داد: بدین ترتیب تاکنون بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات در این شهرستان جذب و پرداخت شده و با تامین اعتبار این روند تداوم دارد.
فرماندار اشنویه با بیان اینکه اشتغالزایی از اهداف اساسی است که باید زمینه و بستر مناسب آن برای جوانان مهیا کرد، افزود: توجه به مشکلات بانک های عامل در این شهرستان و پیگیری کمبود نیرو و امورات مرتبط نیز مورد تاکید است.

ترابی یادآور شد: این طرح‌ها با پرداخت تسهیلات اشتغالزا به مددجویان نهادهای ذکر شده و متقاضیان در راستای توانمندسازی، خودکفایی و اشتغال‌زایی در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، تولید فرش دستباف، خیاطی، صنعت، خدمات و اصناف صورت گرفته است.
وی گفت: در سفر نماینده رییس جمهور در سفر به این شهرستان احیای واحدهای راکد و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که با ارایه تسهیلات به بخش صنعت موافقت شده که تسهیلات بانکی به زودی پرداخت خواهد شد.
اشنویه با ۸۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان‌های واقع در جنوب آذربایجان غربی و در همسایگی با کشورهای عراق و ترکیه است.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر