تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

1

۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیر ساخت های راه آهن ارومیه اختصاص یافت

  • کد خبر : 1937
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیر ساخت های راه آهن ارومیه اختصاص یافت
ارومیه -آذربایجان فردا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تخصیص ۴۵۰ میلیارد تومان از محل منابع مالی سفر ریاست جمهوری به این استان برای تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل باری در ایستگاه راه آهن ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل ازایرنا، سیدمحسن حمزه لو عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه راه‌آهن ارومیه گفت: این زیرساخت‌ها شامل احداث خط حرکت ریلی درزین، ایستگاه باری و ساماندهی محوطه ایستگاه راه آهن و ساختمان اداری است.  

وی اظهار  کرد: تکمیل بخش‌ باری ایستگاه راه‌آهن ارومیه یکی از برنامه‌های راهبردی در توسعه حمل‌ونقل بین‌المللی در استان تعریف شده است.  

به گفته وی، ایستگاه‌ راه آهن ارومیه ظرفیت مناسبی برای حمل‌ونقل باری دارد و می‌توان از این فرصت برای استفاده حداکثری از شبکه ریلی بهره برد.  

۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن ارومیه اختصاص یافت

حمزه‌لو ادامه داد: فراهم سازی زمینه حمل‌ و نقل باری در ایستگاه راه‌آهن ارومیه در توسعه پایانه‌های مرزی در این استان و کاهش هزینه‌های حمل‌ و نقل جاده‌ای نیز نقش ویژه‌ای دارد.  

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: همچنین محوطه این ایستگاه در حال بازسازی است تا فضاهای موجود ساماندهی شود.  

به گزارش ایرنا، براساس تأکید استاندار آذربایجان غربی جلسات و بازدید از شبکه حمل‌ و نقل ریلی بطور مستمر هر هفته برگزار می‌شود تا علاوه بر رفع نواقص ایستگاه‌های راه‌آهن در محدوده آذربایجان غربی از ظرفیت تزانزیت باری و مسافری استفاده حداکثری شود.

استاندار آذربایجان غربی چندی پیش در بازدید از مسیر راه آهن ارومیه بر بازدید شبکه ریلی استان به صورت مستمر و هر هفته از سوی متولیان امور تاکید کرد تا از این طریق علاوه بر رفع نواقص ایستگاه‌های راه‌آهن آذربایجان غربی در سریعترین زمان، شرایط برای استفاده حداکثری از ظرفیت تزانزیت باری و مسافری شبکه ریلی فراهم شود.

مسیر ریلی ارومیه – مراغه از سه سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته و هر ۲ روز یک بار، یک قطار مسافری در این مسیر تردد کرده که کیفیت خدمات رسانی به مسافران در این قطار مناسب نیست.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=1937

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر