تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

3

۱۸ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی بررسی شد

  • کد خبر : 2197
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
۱۸ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی بررسی شد
ارومیه آذربایجان فردا- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۸ پرونده مربوط به شهرستان‌های خوی و ارومیه با موضوعات افزایش تراکم ساختمانی، تغییر کاربری و اصلاح و جابجایی شوارع در کمیسیون طرح تفصیلی ماده ۵ این استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا، سیدمحسن حمزه‌لو عصر یکشنبه در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، اظهار کرد: از این تعداد طرح هفت مورد با موضوع‌های مختلف مربوط به شهرستان خوی بود که ۵ مورد آن تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ مورد از پرونده‌ها نیز مربوط به شهر ارومیه بود که ۹ مورد آن به تصویب اعضای کمیسیون رسیدالبته رونده‌های این جلسه از سوی شهرداری ارومیه و خوی به اداره کل راه و شهرسازی ارایه و در جلسه مطرح و بررسی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: تمام مصوبه‌های مطرح شده در کمیسیون ماده ۵ با رعایت ضوابط شهرسازی و معماری تعیین و تکلیف می‌شوند و در نهایت با نظر اعضای جلسه مورد تصویب یا مخالفت قرار می‌گیرند.

حمزه‌لو اضافه کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری، افزایش کیفیت ساخت و سازها در اولویت سیاست‌های کاری کمیسیون ماده ۵ قرار دارد.

براساس ماده ۵ قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، جلسات کمیسیون ماده ۵ به منظور بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی و شهری و تغییرات آن با حضور اعضای کمیسیون تشکیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2197

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر