تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

2

۱۳۴۲ نماد اعتماد الکترونیکی در آذربایجان غربی فعال است

  • کد خبر : 1729
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
۱۳۴۲ نماد اعتماد الکترونیکی در آذربایجان غربی فعال است
مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۱۳۴۲ فقره اینماد در استان دارای اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایسنا،عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از ابتدای صدور نماد اعتماد الکترونیکی در کشور، ۲ هزار و ۱۸۳ فقره اینماد برای فعالان اقتصادی استان در فضای مجازی صادر شده است که در حال حاضر یک هزار و ۳۴۲ فقره اینماد دارای اعتبار است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اعتبار آرم های صادره یکساله هستند ۸۴۱ فقره از اینمادهای صادره در استان در حالت تعلیق می باشند.

مدیرکل صمت استان افزود: طی ۷ ماهه نخست سال جاری در سطح استان ۱۰۱ کسب و کار اینترنتی موفق به دریافت آرم نماد اعتماد الکترونیکی شدند.

سرتیپی خاطرنشان کرد: در کل کشور ۳۰ شرکت بازاریابی شبکه ای وجود دارد که ۷ شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن وتجارت در آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: کلیه فعالان اقتصادی در فضای مجازی باید مجهز به درگاه پرداخت الکترونیکی باشند که از ملزومات دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت و اخذ کد مالیاتی از اداره امور مالیاتی است.

سرتیپی عنوان کرد: فرآیند صدور نماد اعتماد الکترونیکی برای فعالان اقتصادی در فضای مجازی باید به نحوی باشد که تمام اطلاعات این شرکت ها در دسترس نهادهای نظارتی و بازرسی قرار گیرند تا نظارت بر عملکرد این شرکت ها سهل و آسان شود.

وی اضافه کرد: تمام رسانه ها و اصحاب رسانه باید در راستای فرهنگ سازی و استفاده درست از خدمات اقتصادی شرکت های دارای نماد اعتماد الکترونیکی ورود کنند تا عموم مردم با اطلاع و آگاهی کافی از این خدمات استفاده کرده و در دام افراد سود جو گرفتار نشوند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=1729

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر