تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

3

وزیر بهداشت: مردم پیش از دعوت به مراکز واکسیناسیون نیایند تا ریتم ما به هم نخورد

  • کد خبر : 133
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
وزیر بهداشت: مردم پیش از  دعوت به مراکز واکسیناسیون نیایند تا ریتم ما به هم نخورد

وزیر بهداشت: واکسیناسیون با واکسن ایرانی از دیروز، پنجشنبه در بسیاری از مناطق کشور به ویژه سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

آذربایجان فردا – دکتر سعید نمکی امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه مدعی شد: واکسیناسیون با واکسن ایرانی از دیروز، پنجشنبه در بسیاری از مناطق کشور به ویژه سیستان و بلوچستان آغاز شده است و از مردم خواست تا پیش از  دعوت با پیامک به مراکز واکسیناسیون نیایبند تا ریتم ما به هم نخورد.

وی اضافه کرد: همزمان واکسن های وارداتی نیز در کنار واکسن های ایرانی برای واکسیناسیون عمومی در کشور استفاده خواهد شد

نمکی ادامه داد: فقط در تهران ۹۲ مرکز را برای تزریق واکسن تدارک دیده ایم و در استان های دیگر نیز صدها مرکز در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه تا هفته آینده واکسن‌های جدیدی به دست ما خواهد رسید، اظهار کرد: در نظر داریم در زمان بسیار کمی، واکسیناسیون روزانه را به بیش از ۵۰۰ هزار مورد برسانیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در صدد هستیم در زمان کوتاهی افراد بالای ۶۰ سال و بیماران صعب العلاج را واکسینه کنیم و بعد از آن سراغ گروه های هدف دیگر برویم.

نمکی افزود: البته در برخی از استان ها واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال را شروع کرده ایم که امیدواریم در آذربایجان غربی هم به علت مرزی بودن بتوانیم این را اجرا کنیم.

گفته می‌شود تاکنون حدود ۶.۵ میلیون نفر در کشور واکسن کرونا دریافت کرده اند این در حالی است که در برخی از کشورها که به لحاظ جمعیت و شرایط همه‌گیری کرونا، وضعیت مشابهی با کشورمان دارند اکثریت قریب به اتفاق جمعیت شان، در برابر این بیماری واکسینه شده اند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر