تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

4

نتایج انتخابات شوراهای شهرستان میاندوآب مشخص شد

  • کد خبر : 36
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷
نتایج انتخابات شوراهای شهرستان میاندوآب مشخص شد

آذربایجان‌فردا – فرماندار ویژه میاندوآب‌ گفت: با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، منتخبان شورای اسلامی در شهرهای چهارگانه این شهرستان مشخص شدند.

آذربایجان‌فردا – فرماندار ویژه میاندوآب‌ گفت: با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، منتخبان شورای اسلامی در شهرهای چهارگانه این شهرستان مشخص شدند.

به گزارش آذربایجان‌فردا به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ حسام شیرازه‌محبت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در شهر میاندوآب “جهانگیر قاسم زاده” با کسب ۶ هزار و ۵۳۷ رای به عنوان نفر اول و “غیب الله رحیمی” با کسب ۶ هزار و ۳۵۸ رأی به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

وی افزود: “روبین کلانتری” با کسب پنج هزار و ۹۴۷ رأی، “بابک محمدزاده” با کسب پنج هزار و ۲۴۰ رای و “شهرام محمدوند ولی‌آباد” هم با کسب پنج هزار و ۲۳۳ رأی در ترکیب شورای ششم شهر میاندوآب قرار گرفتند.

وی همچنین اضافه کرد: “فیروز تقوی” با کسب پنج هزار و ۱۶۲ رای و “اسکندر سجادی” با کسب پنج هزار و ۹۸ رأی به ترتیب به عنوان نفر ششم و هفتم دیگر منتخبان مردم میاندوآب‌ در شورای شهر شدند.

فرماندار میاندوآب‌ اظهار داشت: “مصطفی رسولی قره‌ورن” با کسب چهار هزار و ۱۷۹ رأی، “محمد هاشمی” با سه هزار و ۶۹۰ رأی، “بیژن قاسمی” با سه هزار و ۱۷۵ رأی، “واثق عیدی” با کسب سه هزار و ۱۰۲ رای و “رمضان آزادی وکیل‌کندی” نیز با ۲ هزار و ۵۴۵ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر میاندوآب در دوره ششم انتخاب شدند.

شیرازه‌محبت با بیان اینکه در مجموع ۵۸ نفر در گود رقابت انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر میاندوآب حضور داشتند، گفت: سه عضو راه‌ یافته به ششمین دوره شوراهای اسلامی این شهر، از اعضای شورای دور پنجم هستند.

وی در ادامه با اشاره به نتایج انتخابات ششمین دوره شورای شهر چهاربرج نیز گفت: از این شهر “منوچهر ابراهیمی‌آذر” با کسب ۲ هزار و ۴۱ رأی به عنوان نفر اول، “ناصر حسن‌زاده” با هزار و ۹۴۲ رأی‌ و “محمد بابائی” با کسب هزار و ۶۷۸ رأی به ترتیب نفرات دوم و سوم به شورای شهر راه یافتند.

وی‌ افزود: همچنین “علی عشقی” با هزار و ۶۴۶ رأی و “بهارعلی محمدی” با هزار و ۴۷۹ رأی به عنوان نفرات بعدی در ترکیب شورای دور ششم شهر چهاربرج قرار گرفتند.

فرماندار میاندوآب‌ اظهار داشت: در شهر باروق هم “علی جمشیدزاده باروق” با ۶۹۰ رأی، “نقی حسنی” با ۶۸۸ رأی، “منصور رمضان‌پور باروق” با کسب ۵۵۶ رأی، “فریبا علوی” با ۵۵۴ رأی‌ و “کاظم عزیزی باروق” با ۵۴۷ رأی‌ حایز اکثریت آرا شدند.

شیرازه‌محبت همچنین با اشاره به نتایج شمارش آراء نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در شهر جدید بکتاش افزود: “منصور عمووندی” با ۸۱۲ رأی، “نادر قاسم زاده بکتاش” با ۷۹۵ رأی و “فرداله بختیاری بگتاش” با کسب ۶۳۸ رأی به عنوان سه نفر اول به شورای پنج نفری این شهر راه یافتند.

وی بیان کرد: همچنین “جعفر محتشم” با ۶۲۷ رأی و “عبداله سخی ثانی” با ۶۱۷ رأی به عنوان نفرات چهارم و پنجم شورای شهر جدید بکتاش انتخاب شدند.

فرماندار میاندوآب‌ گفت: در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از تاریخ انتشار این آگهی به مدت ۲ روز هیأت اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.

در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در میاندوآب، ۵۸ نامزد برای تصاحب هفت کرسی، در هر کدام از شهرهای چهاربرج و بکتاش ۱۲ نفر و در شهر باروق ۹ نفر برای تصدی پنج صندلی پارلمان محلی وارد گردونه رقابت شده‌ بودند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه همزمان با سراسر کشور در ارومیه و سرتاسر استان آذربایجان غربی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=36

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر