تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

5
با تلاش قرارگاه حمزه سیدالشهداء:

محموله بزرگ سلاح جنگی و مهمات در شهرستان مهاباد کشف و ضبط شد.

  • کد خبر : 1836
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲
محموله بزرگ سلاح جنگی و مهمات در شهرستان مهاباد کشف و ضبط شد.
آذربایجان‌فردا | قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مقادیری سلاح و مهمات جنگی از ضد انقلاب کشف شده که قرار بود با هدف کشته سازی در اغتشاشات استفاده شود.

آذربایجان‌فردا | قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مقادیری سلاح و مهمات جنگی از ضد انقلاب کشف شده که قرار بود با هدف کشته سازی در اغتشاشات استفاده شود.

به گزارش آذربایجان‌فردا به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، در این اطلاعیه آمده است: با رصد و تلاش‌های اطلاعاتی و شبانه روزی رزمندگان قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) یک محموله سلاح و مهمات شامل تعداد قابل ملاحظه‌ای اسلحه جنگی ساخت آمریکا و وینچستر در شهرستان مهاباد کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش؛ عوامل فرصت طلب و ضد امنیتی قصد داشتند این محموله سلاح را بین اغتشاشگران به منظور کشته سازی توزیع کنند و به استان‌های مرکزی کشور نیز انتقال دهند.

این دستگیری‌ها و سایر شواهد و قرائن اطلاعاتی نشان می‌دهد که ضد انقلاب و معاندین تمام تلاش و همت خود را به کار بستند تا با تهیه و توزیع سلاح و مهمات در بین آشوبگران، ناآرامی و تشنج را در کشورمان تشدید کنند که با حول و قوه الهی تاکنون با اقدامات به موقع سپاه پاسداران و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی توطئه‌های آنان خنثی شده است.

قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با تشکر از مردم فهیم و بصیر استان‌های شمالغرب کشور اعلام کرده است مردم هرگونه اطلاعات خود در موضوع‌های امنیتی را به اطلاعات سپاه با شماره ۱۱۴ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=1836

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر