تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

3

سردارفدوی: جبهه انقلاب اسلامی ۴۳ سال است که بر جبهه شیطان پیروز می‌شود

  • کد خبر : 1528
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵
سردارفدوی: جبهه انقلاب اسلامی ۴۳ سال است که بر جبهه شیطان پیروز می‌شود
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: بیش از ۴۳ سال است که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ دائم پیروز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه) در اجتماع مردمی که به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج «حسین همدانی» در میدان آئینی امام حسین (ع) برگزار شد، با بیان اینکه شیطان و شیطان‌های تابع او قسم خورده‌اند که حتی یک روز هم نباشد که با جبهه حق دشمنی نکرده و به راه غیر خدا نکشانند، اظهار داشت: در پی نهضت اسلامی امام خمینی (ره) خیل مردم بی‌شمار ایران و دلدادگان انقلاب اسلامی ایران در کشورهای دیگر به دنبال حرف حق انقلاب اسلامی آمدند و این نهضت در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

سردار فدوی گفت: بیش از ۴۳ سال است که جبهه حق انقلاب اسلامی بر جبهه باطل و کفر شیطان بزرگ دائم پیروز می‌شود، اما آن‌ها دست‌بردار نیستند و خداوند متعال حتی قدرت محاسباتی را از آن‌ها گرفته است؛ اما دوباره و دوباره راجع به انقلاب اسلامی و مردم ایران اشتباه محاسباتی می‌کنند و با شکست مواجه می‌شود و همچنان در پی خباثت‌های خود هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز جبهه حق انقلاب اسلامی در پیروزی‌های بزرگی به سر می‌برد و جبهه باطل شکست‌های بزرگی را تجربه می‌کند، گفت: جبهه باطل در پی قرن‌ها غارت دنیا، وقتی امروز یک مشکل کوچک برای آن به وجود آمده است، در رسانه‌های خود به صورت رسمی می‌گوید که برای زمستان چوب ذغال و فضولات حیوانات را برای گرم شدن جمع کنید. این شکست بزرگی برای جبهه باطل غرب است و برای همین است که تلاش می‌کند در جبهه حق شکاف به‌وجود آورد.

وی تأکید کرد: در پی بصیرت مردم در روی کار آوردن دولت انقلابی، روالی در حال ایجاد است که جبهه باطل سال‌ها به دنبال از بین بردن آن در کشورمان بوده است، اما مردم انقلابی ما دوباره آن‌ها را با شکستی بزرگ مواجه کرده و این شکست را بر شکست‌های بی‌شمار ۴۳ سال گذشته آن‌ها اضافه خواهند کرد. ننگ بر کسانی که حرف خبیثان عالم را گوش کرده و زحمت انقلابی‌ها را زیاد می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: امام خمینی (ره) در سال ۱۱۳۵۷ فرمودند که این انقلاب به پیروزی کامل خود رسیده و به دست صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الزمان (عج) تحویل داده می‌شود، در حالی که دشمنان با کارهای خود تنها زحمت ما را زیاد می‌کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه ما پشتوانه‌های بی‌شماری مانند شهدا داریم که هرکدام می‌توانند توطئه‌های بی‌شماری را از بین ببرند، گفت: لشکر ۲۷ و سپاه محمد رسول‌الله (ص) هشت فرمانده لشکر شهید دارد که شهید حاج حسین همدانی یکی از این هشت فرمانده است و تک‌تک این شهدا می‌توانستند در زمان حیات مادی خود، خیل عظیم دشمنان را منکوب کنند و کردند.

وی ادامه داد: همه دنیا فهمید که قدرت و توان شهید قاسم سلیمانی از سردار قاسم سلیمانی بیشتر شد. همه شهدای ما این‌گونه بودند و هستند، شهید همدانی هم از خیل بی‌شمار این شهدا بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: خبیثان عالم فکر کرده‌اند که می‌توانند میلیون‌ها میلیون خرج کنند و اراذل و اوباش را به میدان بیاورند و دلدادگان انقلاب اسلامی را شهید و زخمی کنند، در حالی که ما با دادن ۲۰۰ هزار شهید باکی نداشته‌ایم که از انقلاب اسلامی پاسداری کنیم و امروز هم باکی نداریم که وقتی به فرزندان و خانه‌های ما حمله می‌کنند، شهید دهیم.

سردار فدوی گفت: ۴۳ سال است که جبهه باطل شیطان بزرگ و همه همراهان آن با جبهه انقلاب اسلامی می‌جنگند، در حالی که یک پیروزی هم نمی‌توانند نام ببرند که کسب کرده‌اند و اگر یک پیروزی در برابر جبهه انقلاب اسلامی به دست آورده بودند، دنیا را پر می‌کردند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=1528

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر