تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

3

حمایت از فناوران موجب توسعه پایدار می شود

  • کد خبر : 2390
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
حمایت از فناوران موجب توسعه پایدار می شود
ارومیه -آذربایجان فردا- رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: حمایت از فناوران، توسعه پایدار را بدنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایسنا،جواد نوری نیا ۱۵ آذرماه در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در سالن جلسات دانشگاه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری هماهنگ کننده بین فناوری و صنعت در جامعه است و وظیفه حمایت از طرح های دانش بنیان را داشته و در واقع پلی بین دانشگاه و صنعت است، خاطر نشان کرد: حمایت از فناوران و رشد و تعالی طرح های فناورانه موجب تبدیل علم به ثروت می شود و توسعه پایدار را به دنبال دارد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با تاکید به اینکه در سال های اخیر به امر فناوری و نواوری توجه ویژه شده، اظهار کرد:پارک در آذربایجان غربی هم از سوی استانداری و هم دستگاه ها در سال های اخیر پارک علم و فناوری  مورد حمایت قرار گرفته تا بتواند رسالت خود را که تبدیل طرح های دانش بنیان به محصول است را به نحو احسنت انجام دهد.

وی یاد آور شد : پارک به تنهایی قادر نیست به تمام اهداف و وظایف محول شده خود برسد و به عنوان بخشی از زیست بوم فناورانه به حمایت و همکاری سایر دستگاه ها ی اجرای نیازمند است.

وی ادامه داد: عمده فارغ التحصیلان دانشگاهی دارای ایده هستند و برای اینکه این ایده را پرورش دهند و تبدیل به محصول و نهایتا تجاری سازی کرده وارد بازار شوند نیازمند حمایت تمامی دستگاه ها هستند.

نوری نیا با اشاره به نام گذاری سال توسط رهبر انقلاب افزود: لازم است بخش خصوصی استان وارد میدان شده و از طرح ها ومحصولات دانش بنیان که یک ظرفیت برای بهبود توسعه استان هستند حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2390

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر