تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

1

جنایت های مدعیان دروغین حقوق بشر از ذهن تاریخ پاک نمی شود

  • کد خبر : 2276
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
جنایت های مدعیان دروغین حقوق بشر از ذهن تاریخ پاک نمی شود
ارومیه -آذربایجان فردا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دولت‌هایی که داعیه حمایت از حقوق بشر دارند و علیه جمهوری اسلامی بیانیه صادر کردند بدانند جنایت‌های آنان علیه بشریت هرگز از ذهن تاریخ پاک نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل ازایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به بیانیه اخیر سازمان ملل علیه ایران اسلامی افزود: آنان که امروز ژست روشنفکری می‌گیرند و حامیان این بیانیه هستند خودشان سال‌های مدیدی جنایت و آدم کشی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سردمداران این بیانیه آلمان، آمریکا، انگلیس و فرانسه و سایرین هستند، اظهار کرد: جنایت‌های آمریکا در زندان ابوغریب و جنایت آلمانی‌ها در جنگ جهانی دوم هرگز از اذهان مردم دنیا زدوده و پاک نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ادامه داد: اگر پرستاران در ضمن دریافت حقوق بخاطر خداوند نیز خدمت کنند، گناهان آنان بخشیده می‌شود و لازم است اخلاق مداری و مسایل و احکام شرعی همواره مورد توجه آنان باشد.

وی با گرامیداشت هفته بسیج نیز گفت: بسیج که به فرمان امام راحل (ره) تشکیل شد عامل اصلی در پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله بود و پس از آن نیز در عرصه‌های مختلف نقش موثری داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اضافه کرد: امام این تشکل عظیم را با الهام از قرآن تشکیل داد و تهدید مستکبران را در آن ایام به فرصتی بزرگ تبدیل کردند.

وی یادآور شد: بسیج مردمی مهمترین علت پیروزی و موفقیت ما در تمام عرصه‌ها بوده و در عراق و سوریه هم این تشکل برای پیروزی بر استکبار ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه اقشار مختلف بسیج و تشکیل آنها نیز از ملزومات جامعه اسلامی بود، تاکید کرد: باید با تفکر بسیجی و با اخلاص در عرصه‌ها وارد شد و بدون تظاهر و توقع خدمت کرد.

وی با بیان اینکه مملکت اسلامی مظلوم است، افزود: با این مظلومیت ایران اسلامی همچنان حامی مظلومان است و ایران، مردم مظلوم سوریه و عراق را از توطئه دشمنان نجات داد و این تفکر بسیجی است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه معنویت محور فعالیت‌ها باید باشد، گفت: در اغتشاشات اخیر هم بسیجیان با به خطر انداختن جان خود در صدد صیانت از جان و مال مردم بودند و باید این اخلاص و معنویت توسط بسیجیان حفاظت شود.

وی با بیان اینکه با ارتقای شغلی و مقام، شیطان بیشتر برای ساقط کردن فرد می‌کوشد، یادآور شد: مدیرانی که به رغم ارتقای شغلی و مقام از نظر معنویت ثابت هستند خداوند گوش آنها را می‌پیچاند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فرا رسیدن روز دانشجو اظهار کرد: هر دانشجو و هر جمعی که محوریت استکبارستیزی را در این روز مورد غفلت قرار دهند معلوم است مخالف دانشجو هستند و اسم و شعار را حفظ کرده ولی مستکبر ستیز نیستند.

وی گفت: روز ۱۶ آذر نماد استکبار ستیزی است و اگر عده‌ای برای خارج کردن صحنه از دست انقلابیون تلاش کنند این موضوع سو استفاده از روز دانشجو و خون شهدایی است که در ۱۶ آذر برزمین ریخته شد.

نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2276

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر