تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

4

ثبت نام جشنواره امتنان ازنخبگان جامعه کار و تولیددرآذربایجان غربی آغاز شد

  • کد خبر : 1849
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
ثبت نام جشنواره امتنان ازنخبگان جامعه کار و تولیددرآذربایجان غربی آغاز شد
ارومیه_آذربایجان فردا-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اعلام فراخوان در خصوص انتخاب کارگران نمونه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در استان گفت: ثبت‌نام سی و چهارمین دوره این جشنواره آغاز شده و تا اول آذر امسال ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردابه نقل از خبرگزاری ایرنا:علی دهقانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افراد علاقه مند و دارای شرایط ثبت نام می توانند با مراجعه به سامانه http://emtenan.mcls.gov.ir در این جشنواره ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: شناسایی و معرفی کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری این جشنواره در ۲ مرحله استانی و ملی بیان کرد: اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسوولیت پذیری، نظم و انضباط، افزایش میزان تولید، افزایش بهره وری، بهبود کیفیت نسبت به نمونه های داخلی و خارجی از جمله شرایط ثبت نام در این طرح به شمار می رود.

دهقانی گفت: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج روح صداقت و همدلی در جامعه  کار و تلاش و ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی تاثیرگذار نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه کشور از اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش ایرنا، همه ساله در روز جهانی کارگر، جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار با عنوان انتخاب کارگران نمونه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=1849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر