تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

4

تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ دادگستری آذربایجان‌غربی

  • کد خبر : 70
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ دادگستری آذربایجان‌غربی

آذربایجان‌فردا – رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تدوین برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ دادگستری آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ دادگستری آذربایجان‌غربی یک ابتکار و طراحی خلاقانه و اندیشه مبتکرانه هست.

آذربایجان‌فردا – رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از تدوین برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ دادگستری آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: برنامه عملیاتی ۱۴۰۰ دادگستری آذربایجان‌غربی یک ابتکار و طراحی خلاقانه و اندیشه مبتکرانه هست.

به گزارش پایگاه خبری آذربایجان‌فردا و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان  غربی، ناصر عتباتی در جلسه فوق‌العاده شورای معاونین دادگستری استان، اظهار داشت: حماسه مردم ایران در انتخابات اخیر دشمن را ناکام گذاشت و تمام نقشه‌ها و حیله‌های آن‌ها را نقش بر آب ساخت و اتفاقات بسیار خوبی در حضور حداکثری مردم را به نمایش گذاشت.

وی افزود: حضور ارزشمند آیت‌الله رئیسی همان‌طور که موجب تعالی و ارتقای دستگاه قضایی کشور شد، به طور یقین در مجموعه قوه مجریه هم منشا خیر و برکت و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خواهد شد.

عتباتی در ادامه به موضوع جلسه که تبیین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۰ دستگاه قضایی استان بود اشاره و گفت: زحمت بسیاری برای تدوین این برنامه عملیاتی کشیده شده و این برنامه دارای قدرت اجرایی و عملیاتی بسیار بالایی هست که در صورت اجرای کامل بازده بسیار خوبی در وضعیت قضایی استان خواهد داشت.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی ادامه داد: برنامه عملیاتی یک ابتکار و طراحی خلاقانه استانی و اندیشه و فکر مبتکرانه هست و اجرای آن را در کل استان خواستار شد و از معاونین خود پیگیری جدی آن را خواستار شد.

عتباتی افزود: برنامه عملیاتی ۷ محور بنیادین در دستگاه قضایی استان را ملاک عمل قرار داده و هدف آن حرکت دادگستری بر اساس برنامه از پیش تعیین شده است در این برنامه نقاط ضعف و قوت به خوبی شناسایی شده و اهداف راهبردی برای آن تعیین شده و بسترسازی لازم برای عملیاتی کردن اهداف صورت گرفته است./ انتهای پیام

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=70

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر