تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

4

۶ زمین ورزشی در روستاهای مرزی سردشت احداث شد

  • کد خبر : 1963
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۵۶
۶ زمین ورزشی در روستاهای مرزی سردشت احداث شد
آذربایجان فردا_ رییس اداره ورزش و جوانان سردشت گفت: ۶ زمین ورزشی با چمن مصنوعی در روستاهای مرزی این شهرستان از محل مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، احداث شد.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل ازایرنا،کیوان خوشبخت روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این زمین‌های ورزشی در روستاهای ساوان جدید، قلعه‌رش، بیوران سفلی، اسلام آباد، بیتوش و نستان احداث شده و هر کدام از آنها یک هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت دارند.

وی با اشاره به اینکه حداث اماکن ورزشی در مناطق روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: برای احداث این ۶ زمین فوتبال بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سردشت بابیان اینکه سرانه فضای ورزشی این شهرستان نسبت به استان بسیار کم است، گفت: به همین منظور در سفر استاندار آذربایجان غربی به سردشت احداث این زمین‌های ورزشی با چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مقرر شده رختکن و سرویس بهداشتی در زمین‌های فوتبال احداث و روشنایی آنها نیز تامین شود لذا در صورت تامین اعتبار، بزودی این طرح‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

خوشبخت ادامه داد: این اقدامات در راستای ارتقای سرانه فضای ورزشی سردشت و با هدف توزیع عادلانه امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر اجتماعی صورت گرفته است.

سردشت بیش از پنج هزار ورزشکار دارد که از این تعداد چهار هزار و ۲۳۰ نفر بیمه شده هستند، در این شهر بیش از ۱۵ مکان ورزشی وجود دارد.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=1963

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر