تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

4

۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد

  • کد خبر : 2492
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد
ارومیه - آذربایجان فردا- رییس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس در خوی و کشف ۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی از این خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «ابراهیم جلیل پناه» روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق مواد مخدر در سطح استان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی و یک عملیات ضربتی در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در مسیر «سه راهی ایواوغلی»، مقدار ۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه افغانی که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه اتوبوس حامل مواد نیز توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جلیل پناه با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان برای ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2492

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر