تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

4

کلاس های غیر استاندارد آذربایجان غربی حذف می شود

  • کد خبر : 2316
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کلاس های غیر استاندارد آذربایجان غربی حذف می شود
ارومیه -آذربایجان فردا- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: کلاس‌های کانکسی، سنگی و غیر استاندارد آذربایجان‌غربی با ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب جدید در سه سال آینده حذف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا، حمیدرضا خان‌محمدی روز شنبه در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی افزود: در راستای تکمیل پروژه های مشارکتی درصدد هستیم تا با فروش املاک مازاد و استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت مدرسه یک جهش در نهضت مدرسه سازی داشته باشیم.

وی با تاکید بر احیای فعالیت‌های جهادی در مدارس، اظهار کرد: در بحث مدرسه‌سازی، مدرسه‌یاری و تعمیر نگهداری فضاهای آموزشی باید در بین اولیای دانش‌آموزان انگیزه مشارکت را افزایش داد و از حضور افراد صاحب فکر و ایده‌پرداز انقلابی بیش از پیش بهره گرفت.

معاون وزیر آموزش و پرورش و سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: ماندگاری در اذهان دانش آموزان یکی از مهمترین رویکردهای کار خیر در مدرسه سازی است.

خان‌محمدی اضافه کرد: ما از تمام خیرین مدرسه ساز می خواهیم تا در کنار مدارس احداثی خود حضور داشته باشند و بعد از احداث نیز معلمان و اولیای مدرسه را یاری کنند چرا که بزرگترین حضور خیرین در کشور به عنوان یک تشکل غیر دولتی در امر مدرسه سازی است و این یک فرصت منحصر بفرد است.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: ۱۳۸ مدرسه کانکسی در ۲ سال گذشته جمع آوری و فضاهای آموزشی تبدیل به احسن شده است.

قهرمان رحمانی ادامه داد: آذربایجان غربی نیازمند پنج هزار کلاس درس است تا به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی دست یابد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین بیان کرد: این استان نماد وحدت مذاهب و اقوام مختلف است و خیرین همه پرچمداران این عرصه هستند.

حجت الاسلام عسگر دیر باز افزود: خیّر با الهام خداوندی دست به این اقدام می‌زند و در مسیر فرهنگ و تعالی انسانها تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: این خیرین خواهند توانست در کنار مسوولان قدم‌های بلندتری بردارند ما در دهه ۶۰ مدارس سه و چهارنوبتی داشتیم و با دستگیری خیرین به آموزش و پرورش خدمت بزرگی شده است.

به گزارش ایرنا، این آیین با تجلیل از خیرین استانی و رونمایی کتاب نوشته شده درباره زندگی یکی از خیرین مدرسه ساز استان که نسبت به احداث مجتمع آموزشی مرحومه سکینه نمکی خوی اقدام کرده بود، ادامه یافت.

آذربایجان غربی دارای بیش از پنج هزار مدرسه است که ۶۵۰ هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می‌کنند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2316

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر