تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

1

هشت مدرسه خیرساز در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 2313
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲:۱۲
هشت مدرسه خیرساز در آذربایجان غربی به بهره برداری رسید
ارومیه -آذربایجان فردا- هشت مدرسه خیرساز جدید با ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در روستاهای ارومیه و خوی از توابع استان آذربایجان غربی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا،مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی عصر شنبه در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این مدارس خیرساز هستند و در هفت روستای منطقه صومای برادوست ارومیه و یکی از روستاهای خوی ساخته شده‌اند.

قهرمان رحمانی اظهار کرد: این مدارس در مناطق محروم این شهرستان‌ها و در راستای فعالیت‌های قرارگاه جهادی، شرایط برابر و عدالت آموزشی احداث شدند.

وی با اشاره به اسامی این مدارس گفت: مدرسه یک کلاسه در روستای کانی شریک با ۶۴ مترمربع زیربنا و ۸۰۰ مترمربع، مدرسه یک کلاسه روستای چره در ۵۰۰ متر محوطه و ۶۴ مترمربع زیربنا، مدرسه یک کلاسه در صومای در ۶۴ مترمربع با ۷۰۰ متر مربع زیربنا و مدرسه یک کلاسه روستای مجروسه در ۶۴ متر و ۶۰۰ مترمربع زیربنا از جمله این مدارس هستند.

رحمانی اضافه کرد: مدرسه سه کلاسه صوفی کانی در ۱۹۳ مترمربع فضای آموزشی و یکهزار مترمربع محوطه، مدرسه چهار کلاسه کانسبی در ۱۸۰ مترمربع فضای آموزشی و ۱۲۰۰ مترمربع محوطه سازی و مدرسه یک کلاسه اسکندر آباد در ۶۴ مترمربع فضای کلاسی و ۷۰۰ مترمربع محوطه سازی از جمله مدارسی است که برای استفاده دانش آموزان و بهره مندی آنان آماده سازی و احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: بهره برداری از آموزشگاه خیرساز مشارکتی هنر امروز در خوی همزمان با برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در این استان آغاز شد.

رحمانی تاکید کرد: این مدرسه ۶ کلاسه دارای فضایی به متراژ ۳۴۰ مترمربع زیربنا و ۲ هزار مترمربع مساحت محوطه بااعتبار هزینه شده ۲.۵ میلیارد تومان به صورت مشارکتی توسط خیر مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی نیازمند پنج هزار کلاس درس است تا به میانگین کشوری در این راستا دست یابد

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2313

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر