تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

2

نزدیک به ۹۹ میلیون سهم در بورس آذربایجان غربی معامله شد

  • کد خبر : 2179
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
نزدیک به ۹۹ میلیون سهم در بورس آذربایجان غربی معامله شد
ارومیه - آذربایجان فردا- مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله ۹۸ میلیون و ۸۹۵ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در این استان طی هفته گذشته، گفت: ارزش معامله‌های انجام شده در این مدت به بیش از ۴۱۳ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا،وحید جوادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته (شنبه تا پنجشنبه قبل) با سه هزار و ۳۸۵ واحد کاهش به یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۸۸ واحد رسید.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس افزایش ۱۱۵ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۱۸ هزار و ۵۹۳ واحد رسیده بود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته در بورس استان، ۱۳ کارگزار از ۱۷ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از ۱۰۷ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، ادامه داد: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری «توانا» بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۳۶ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی اضافه کرد: در این مدت، شرکت ایران خودرو با هشت درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ و با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری آذربایجان غربی راه‌اندازی شد.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2179

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر