تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

1

طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است

  • کد خبر : 2487
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است
ارومیه - آذربایجان فردا- مسؤول کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی با اشاره به برنامه ریزی ویژه برای فعالیت کوثر و فعال در این عرصه گفت: در این راستا، طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور آغاز شده و در بخش‌های مختلف اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا، سیدمجید امامی روز دوشنبه در جلسه کارگروه مد و لباس ایرانی در آذربایجان غربی عنوان کرد: در این راستا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده که مورد موافقت دولت است و در صورت تصویب مجلس از سال آینده، پرداخت آن آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف کلی در این موضوع، کمک به فعالان عرصه مد و لباس ایرانی اسلامی و اعطای تسهیلات برای توسعه فعالیت‌ها در این حوزه است.

مسؤول کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی افزود: با اجرای این طرح قصد داریم تا با همراهی فعالان این عرصه، زمینه عفاف، زیبایی و ارزانی را بیش از پیش در مد و لباس ایرانی اسلامی ایجاد کنیم

امامی از فعالیت سامانه طراحان با عنوان سامانه «شیما» خبر داد و اظهار کرد: در قالب این سامانه از افرادی که در آن ثبت نام کنند، هم حمایت شده و هم زمینه نظارت بهتر در این عرصه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه ۲ ماهه مد و لباس ایرانی اسلامی در تهران از نیمه دی تا نیمه اسفند، گفت: این نمایشگاه در مصلای تهران برگزار می‌شود و فعالان این عرصه از نقاط مختلف کشور می‌توانند در آن حضور یابند.

امامی تاکید کرد: امیدواریم نمایشگاه‌های مشابهی نیز در استان‌ها به ویژه استان‌های دارای ظرفیتی نظیر آذربایجان غربی برگزار شود که قول می‌دهیم از آنها حمایت کنیم.

مسوول کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی همچنین با اشاره به لزوم توجه ویژه به حوزه آموزش در طراحی لباس و مد ایرانی اسلامی یادآور شد: در صدد هستیم در این راستا مدرسه ملی طراحی را توسعه دهیم که البته این راهکار بلندمدت است.

امامی ادامه داد: در این راستا باید با همراهی فعالان این عرصه به سمت آموزش‌های کارآمد حرکت کنیم.

در این جلسه فعالان عرصه لباس و مد آذربایجان غربی به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2487

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر