تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

1

شناسایی ۲۳۵۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز کشاورزی در آذربایجان غربی

  • کد خبر : 2360
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
شناسایی ۲۳۵۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز کشاورزی در آذربایجان غربی
ارومیه -مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲هزار و ۳۵۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی به مساحت بیش از ۹۷ هکتار شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از مهر، مجتبی قلنجی در این زمینه افزود: واحدهای گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان در این راستا ۲ هزار و ۳۳۲ مورد اخطار توقف عملیات به مساحت ۹۶ هکتار برای متخلفان در حوزه تغییر کاربری اراضی صادر کرده اند.

وی بیان کرد: اخبار و گزارش‌های دریافتی مردم از طریق سامانه ۱۳۱ نیز دریافت و بلافاصله به واحدهای گشت ابلاغ و بازخورد گیری می‌شود که طی بازه زمانی ۸ ماهه در سال جاری یکهزار و ۵۹۱ مورد گزارش از طریق سامانه دریافت و تا کنون یکهزار و ۱۵۹ مورد بازدید و پیگیری شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

قلنجی بیان کرد: هرگونه خرد کردن اراضی کشاورزی، فنس‌کشی و دیوارکشی، ساخت اتاق و اتاقک، نصب کانکس و ریختن مصالح ساختمانی بدون دریافت مجوزهای قانونی لازم از مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز زمین‌های زراعی و باغی به شمار می‌رود و با آن برخورد می‌شود.

قلنجی با اشاره به ضرورت صیانت از اراضی کشاورزی، گفت: زمین‌های کشاورزی محدود است و باید آنها را برای حفظ امنیت غذایی جامعه و نسل‌های آینده حفظ کنیم.

با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی جهت پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی و سامانه ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی جهت برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های ملی و اراضی کشاورزی هستند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2360

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر