تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

0

سه هزار نفر در خانه های هلال احمر آذربایجان غربی آموزش دیدند

  • کد خبر : 2152
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
سه هزار نفر در خانه های هلال احمر آذربایجان غربی آموزش دیدند
ارومیه - آذربایجان فردا- سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: سه هزار نفر از اقشار مختلف جامعه امسال در دوره‌های آموزش همگانی برگزار شده در خانه‌های هلال این استان شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا،شهرام میرزایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: برگزاری این دوره‌ها موجب توانمندسازی جامعه برای واکنش به موقع افراد آموزش دیده به منظور جلوگیری از تلفات جانی و خسارت‌های مالی گسترده در بحران شده و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه‌های هلال، اقدامی اولیه برای ایجاد تاب آوری مردم مناطق و محلات در برابر آسیب‌های محیطی، حوادث و سوانح است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ خانه هلال در استان فعالیت دارد، اظهار کرد: ارایه خدمات، جذب داوطلبان، برپایی دوره‌های آموزشی و فعالیت پویا بخشی از وظایف خانه‌های هلال است که بر پایه این ماموریت‌ها هم تاسیس و راه اندازی شده‌اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: ماموریت خانه‌های هلال تعریف شده ولی در استان فعالیت‌های کیفی انجام نشده است لذا برنامه‌های ویژه‌ای در این راستا در دست اجرا داریم.

میرزایی اضافه کرد: علاوه بر سه هزار نفر یاد شده، ۱۰ هزار نفر نیز در قالب آموزش‌های تخصصی، عمومی، مخاطرات آموزش‌های پایه مثل نحوه عمل در زمان وقوع زلزله، حمل مصدوم، سوختگی و شکستگی و یا چادرزنی را فرا گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه در زلزله خوی به دلیل عدم آموزش های همگانی شاهد افزایش خسارت جانی و مالی بودیم، یادآور شد: با دریافت آموزش‌ها، می‌توان در زمان بحران میزان خسارت را کاهش داد.
سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ثبت نام دوره‌های آموزش همگانی در تمامی پایگاه‌های هلال احمر به صورت رایگان انجام می شود و در تمام طول زندگی افراد می‌توانند از آن بهره ببرند.

به گزارش ایرنا، معاونت آموزش هلال احمر موظف است با توجه به نقش آموزش در گسترش و ارتقای فرهنگ جامعه، نسبت به طراحی برنامه‌های آموزشی (همگانی، عمومی و تخصصی) با توجه به نیاز و اقتضائات هر منطقه برای ابلاغ در خانه‌های هلال با هماهنگی سازمان‌های مرتبط و با توجه به نیاز اقلیم و توان محلی و بومی برنامه‌ریزی کند.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2152

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر