تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

3

افزایش قیمت انواع سکه پس از هفته‌ها ثبات

  • کد خبر : 1698
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
افزایش قیمت انواع سکه پس از هفته‌ها ثبات
کارشناس و فعال بازار طلا گفت: قیمت انواع سکه و طلا در هفته‌های گذشته ثابت بود، اما در روزهای پایانی هفته شاهد رشد قیمت‌ها بودیم و حباب سکه با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید

به گزارش خبرگزاری آذربایجان فردا به نقل از ایرنا : «محمد کشتی‌آرای» در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت بازار طلا در هفته گذشته اظهارداشت: در آخرین روز هفته قیمت‌ها در بازار طلا تقریبا با افزایش همراه بود. بهای هر انس طلا به طور متوسط چهار دلار افزایش یافت و نرخ دلار نیز مجددا به کانال ۳۳ هزار تومان صعود کرد و یورو نیز دوباره از دلار پیشی گرفت.

وی تصریح‌کرد: اگرچه در هفته‌های گذشته قیمت فلز زرد ثابت بود، اما روز پنجشنبه بهای سکه به بالای ۱۵ میلیون تومان و دلار نیز به بیش از ۳۳ هزار تومان صعود کرد.

کشتی‌آرای بیان‌داشت: در هفته نخست آبان ماه سکه‌ طرح جدید و قدیم هر کدام به‌طور میانگین ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷۰ هزار تومان و ربع سکه ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت هفتگی داشتند.

وی ادامه‌داد: سکه‌های یک گرمی نیز در آخرین روز معاملات ۷۰ هزار تومان افزایش هفتگی قیمت داشتند. هر مثقال طلای آب شده در هفته گذشته به‌طور متوسط ۱۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۴ هزار تومان افزایش قیمت داشتند.

این فعال بازار گفت: در مجموع در آخرین روز هفته نسبت به روزهای گذشته تقاضا در بازار طلا افزایش یافت و حباب سکه نیز به همین دلیل ۱۰۰ هزار تومانی افزایش قیمت داشت و به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

کشتی‌آرای با اشاره به ثبات قیمت‌ها در هفته‌های گذشته، گفت: به نظر می‌آید این رشد قیمت‌ها به دلیل تحولات سیاسی و اقتصادی کشور بوده است.

وی پیش‌بینی کرد: این افزایش جزئی قیمت تاثیری بر بازار نخواهد داشت و در هفته پیش رو نیز این وضعت ادامه داشته باشد و قیمت‌ها در این محدوده خواهد بود.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=1698

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر