تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024

آخرین‌خبرها

مسمومیت‌ دانش‌آموزان، ادامه سرکوب اعتراضات است‌ [!] طومار اغتشاشات در استان آذربایجان غربی درهم پیچیده شد اتفاقات اخیر جنگ همه بعدی برای تجزیه طلبی بود راهپیمایی عظیم و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در کلانشهر ارومیه برگزار شد کتاب مجموعه اشعار شاعران آیینی آذربایجان‌غربی رونمایی شد طرح بلندمرتبه‌سازی از سوی مهندسان مشاور شارمند در قالب طرح تفضیلی ارومیه در حال مطالعه است ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نقده کشف و ضبط شد  نهضت آسفالت‌ریزی معابر شهری ارومیه از امروز آغاز شد مسوولان به مطالبات جوانان توجه و مشکلات‌شان را حل کنند گردش مالی برخی داروخانه های دولتی ۳۰۰ برابر بیشتر از خصوصی است باند سازمان یافته قاچاق سلاح ومهمات در شمالغرب کشور منهدم شد ۴۱ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در خوی کشف شد طرح باشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور شروع شده است ۲باب مدرسه در بخش انزل ارومیه به بهره برداری رسید انگیزه بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر اقتصادی و بیکاری بود

4

استاندار آذربایجان غربی:۱۶ آذر نشانه اراده دانشجویان در سربلندی ایران عزیز اسلامی است

  • کد خبر : 2369
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
استاندار آذربایجان غربی:۱۶ آذر نشانه اراده دانشجویان در سربلندی ایران عزیز اسلامی است
استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی با گرامیداشت نام و یاد دانشجویان شهید، روز ۱۶ آذر را نشانه اراده دانشجویان در سربلندی ایران عزیز اسلامی عنوان کرد.

محمدصادق معتمدیان در پیامی که در آستانه روز دانشجو صادر کرده، آورده است: ۱۶ آذر که نماد ملّی مبارزه دانشجویان مسلمان با استکبار جهانی و رژیم منحوس ستم‌شاهی است، تا قیام قیامت در سولوحه‌ تاریخ مبارزات حق‌طلبانه‌ جنبش دانشجویان متدین و آزادی‌خواه خواهد درخشید و درفش با صلابت ظلم‌ستیزی که به خون شهیدان مظلوم دانشجو مزین است، همچنان بر قلّه‌ رفیع مقاومت و پایداری در اهتزاز خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: به برکت خون شهیدان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا و دیگر شهدای دانشجو در سنگرهای دفاع مقدس، هسته ای، حرم و امنیت، این روز نشانه اراده دانشگاه و دانشجویان در سربلندی کشورمان، ایران عزیزاسلامی است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین تاکید کرده است: امروز تلاش و پیشگامی دانشگاهیان و دانشجویان در عرصه های پیشرفت و تحول، بیانگر تعهد این عزیزان نسبت به ارزش های ملی و دینی است و موجب شده تا آوازه این اقتدار علمی و فرهنگی جهان را در برگیرد و دشمن را مستأصل و دوستداران نظام را امیدوارتر سازد.

معتمدیان با گرامی‌داشت نام و یاد دانشجویان شهید، به ویژه شهدای دانشجوی آذربایجان غربی، فرا رسیدن روز دانشجو را که ریشه در ایمان، استعمارستیزی، خردورزی و شجاعت این قشر فرهیخته‌ میهن عزیزمان دارد، به یکایک دانشجویان آگاه، بیدار و آینده ساز، تبریک گفته و از درگاه خداوند سبحان، موفقیت روزافزون این پیشگامان عرصه‌ علم، دانش و آگاهی را مسالت کرده است.

فردا، چهارشنبه ۱۶ آذر و روز دانشجو است.

لینک کوتاه : https://azarbaijanfarda.ir/?p=2369

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • هیچ محدودیتی در بیان دیدگاه به زبانی غیر از زبان فارسی وجود ندارد | تورکجه ده بیزه فیکرلرینیزی بیلدیره بیلرسینیز
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تحریریه سایت منتشر خواهد شد. | گوندریلن فیکیرلر تایید اولونورسا یاییلیر
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد. | تهمت یادا توهین اولان یازیلار و فیکیرلر یایینلانمیر